TEAM+

Segítünk IT vezetőknek felépíteni azt a fejlesztőcsapatot, amely képes a megrendelővel közös nyelvet beszélni, és következetesen magas minőségben, időben szállítani a valóban értékes szoftvert.

Technikailag jól teljesítő csapatok is gyakran szenvednek attól, hogy nem pontosan értik, mit vár el az ügyfél. Ez felesleges funkciókhoz és lassú fejlesztéshez vezet, ami kölcsönös elégedetlenséget eredményez.

Gyakori az is, hogy az ügyféligények valódi megértése egyetlen kulcsemberre korlátozódik – ő tudja, mit miért csinálnak, a többiek pedig csak követik. Ez komoly kockázatot jelent: ha az illető hiányzik, megállhat a fejlesztés, vagy nő a hibázás esélye.

Miben segít a Team+?

 

1. AGILIS, ÜGYFÉLKÖZPONTÚ FEJLESZTÉS – A VALÓDI ÉRTÉK GYORSABB ELÉRÉSÉÉRT

Egy csapat akkor lesz igazán hatékony, ha mindenki pontosan tudja, hogy kinek fejleszt és hogy milyen problémát old meg. A Team+ abban segít, hogy a csapat ne csak egy fejlesztési backlogot hajtson végre, hanem mindenki a csapatban az ügyfél sikerét tartsa szem előtt.

 

2. SZEMÉLYRE SZABOTT MŰKÖDÉS – NEM EGY MÓDSZERTAN, HANEM AZ, AMI NÁLATOK MŰKÖDIK

Az agilitás nem arról szól, hogy egy adott módszertant bevezetünk, hanem arról, hogy megtaláljuk azt a működési módot, ami a ti ügyfeleiteknek és csapatotoknak a legjobban megfelel.

2. SZEMÉLYRE SZABOTT MŰKÖDÉS – NEM EGY MÓDSZERTAN, HANEM AZ, AMI NÁLATOK MŰKÖDIK

Az agilitás nem arról szól, hogy egy adott módszertant bevezetünk, hanem arról, hogy megtaláljuk azt a működési módot, ami a ti ügyfeleiteknek és csapatotoknak a legjobban megfelel.

 
 

3. KONKRÉT, MÉRHETŐ CÉLOKRA SZERZŐDÜNK

Nem tanácsokat adunk, hanem vállalást teszünk arra, hogy közösen elérjük a meghatározott eredményeket. A szerződéskötéskor konkrét, mérhető célokat tűzünk ki, és ezek teljesítésére szerződünk. Tipikusan 6 hónapon belül látható lényegi változásokat érünk el – legyen szó gyorsabb átfutási időkről, jobb csapatmunkáról vagy az ügyfélelégedettség növekedéséről.

MILYEN PROJEKTEKEN DOLGOZTUNK?

A Team+ nem elméleteket ad el, hanem valódi eredményekkel bizonyított megoldásokat.
Íme néhány példa:

ÚJ SZOFTVERTERMÉK FEJLESZTÉSE HAZAI KÖZÉPVÁLLALATNÁL

Agilis csapat kialakítása a külső megrendelő szoros bevonásával. A termék időben és a megadott költségkereteken belül szállításra került magas ügyfélelégedettség mellett.

EGYIDEJŰLEG TÖBB TERMÉKET TÁMOGATÓ HAZAI KÖZÉPVÁLLALAT MUNKÁJÁNAK SZERVEZÉSE

Agilis csapat kialakítása heti priorizálás mentén, rugalmas és egyben fenntartható működés kialakítása.

MEGLÉVŐ SZOFTVERTERMÉK MODERNIZÁLÁSA HAZAI KÖZÉPVÁLLALATNÁL

Agilis csapat kialakítása meglévő, magyar piacon működő terméknél, ami a legacy rendszer modernizálását végezte üzleti alapokon.

AGILIS CSAPAT KIÉPÍTÉSE NEMZETKÖZI GYÁRTÓ CÉG IT OSZTÁLYÁN

Gyártástámogató rendszer (MES) és belső megrendelők igényeinek jobb kiszolgálása.

AZ AGILIS MŰKÖDÉS TOVÁBBFEJLESZTÉSE KÜLFÖLDI BANKNÁL

A time-to-market helyett a time-to-money lecsökkentése, hogy a lefejlesztett funkció valóban bevételt hozzon a banknak.

HOGYAN SEGÍTETTÜNK MÁSOKNAK?

LÁSSUK, HOGYAN TUDUNK SEGÍTENI NEKED ÉS A CSAPATODNAK!

Adatvédelmi áttekintés

A minőségi felhasználói élmény érdekében sütiket használunk weboldalunkon és hozzánk tartozó külső felületeken is. Ezeket szükség esetén a beállítások résznél lehet kikapcsolni, de később is meg tudja változtatni.